Negana to, jog rugsėjo vidury praneša, jog nuo rugsėjo 1 d. jau pabrangino teikiamą paslaugą (čia kalba apie nežinia kodėl brangstančias tv paslaugas), dar pasako (telefonu), jog norintys atsisakyti paslaugų turi jų salone pateikti prašymą ir pristatyti duotą įrangą. Iš pirmo žvilgsnio lyg viskas teisinga, netgi garbinga – gi nurodo ir klientų teisę, ko, pvz., nepadarė kadaise „Omnitelis” su savo „asmeniniais” planais ir skaudžiai nukentėjo. Bet yra vienas bet: po prašymo pateikimo paslaugų teikimas bus nutrauktas tik po 5 darbo dienų. Tai reiškia, kad už 5 d.d. (jeigu į jas įeis savaitgaliai ar dar kokios švenčių dienos, tai bus visas ketvirtadalis mėnesio) vis tiek TEO LT jums prikapsins pinigėlių už paslaugą, kurios teikimui įrangą bus pasiėmę.
Beje, TEO LT salone (bent Ukmergės g.) reikia turėti apie valandą laiko, kad ateitų tavo eilė pagal lapuką „kitos paslaugos”. Tuo tarpu prašymai dėl naujai užsakomų paslaugų aptarnaujami su vėjeliu. Galit įsitikinti pasiėmę iš karto du skirtingų aptarnavimo sferų skaičiukus. Taip sakant, mes mylim tik iki sutarčių pasirašymo.
Beje, nenorintys atsisakyti „Galų”, bet norintys pigiau mokėti už jas, pareikškite norą atsisakyti, tai gausite bene tris pigesnius pasiūlymus, kad tik pasiliktumėte TEO klientais. Tiesa, nesutikite su pirmu pasiūlymu, nes tik tada išgirsite sekantį.